torstai 14. heinäkuuta 2016

Sallassa....- Domino- 6 kuukautta.

Mulla on tänään puolivuotispäivä!
Mä en siitä oikein mitään ymmärrä, mutta hienoa se kuulemma on. 
Löysin täältä hyvän kyttäyspaikan. Tässä vois kököttää koko päivän. Joskus tosta menee ohi poroja. Tassukamujakin on mennyt, mutta ei ne kuule mua. 
 Eilen isäntä vei meidät kohti Kuusamoa. 
Matkalla nappasin etupaikan ja ihailin poroja. 
isäntä vei meidät Karhunkierrokselle Kanjoninkurkistukselle. 
Se kierros oli pitkä, mutta ei niinkään se pituus, vaan ne nousut ja laskut. Jotkut laskut mua pelotti niin, että mietin kauan, mihin tassuni uskallan asettaa. Portaista mä en tykänny juuri ollenkaan. Mami on opettanut mut niin, ettei mun tarvi hyppiä. Mami sanoo, että se on hysteerinen mun hyppimisen kans, kun se haluaa, että mulla on hyvät jalat vielä vanhanakin. 
No siä kierroksella mä sitte löin maihin, kun matkaa oli jäljellä 800 metriä maaliin. Enkö jaksanutkin hyvin? 
Mami meinas, että isännän idea; isäntä kantaa seuraukset. 
Kantoi se mut sitten melkein koko loppumatkan autoon. 
Mä olin ollut niin reipas, että illalla sain tuhota jätskilootaa! 


2 kommenttia:

  1. Onpas hän suloinen <3
    sannnaolivia.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Moikka! No Domino kyllä on! Sallassa vietettyjen päivien jälkeen hän oli kuin hävityksen jäljiltä, kun emme matkalla niin ahkerasti jaksaneet häntä harjata ym. silti Rovaniemellä Pohjanhovin henkilökunta rakastui häneen päätä pahkaa! Kiva, kun eksyit blogiimme. Minä kävin myös blogissasi ja sainkin sieltä mahtavan idean! Kirjoittelen siitä pian, kun arki alkaa taas rullaamaan; nämä kesäpäivät jotenkin hurahtavat!

    VastaaPoista

Kiva kommentti piristää päivää!